Jump to content
Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up

Any Dutch omorashers?


Recommended Posts

  • Replies 208
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

To try it out, I 've written an omo story in Dutch... hope it's okay to post it here! Enjoy and let me know what you think about it ❤️   Deels door de hitte, maar ook door de Corona-maatrege

You live close to the sea :P You build holding mechanisms to hold the water back.. you can't afford to lose control.. so you are destined to love omorashi :)   On a serious note, I have a substantia

didn't know about this post, I'm Dutch too!!   haiihai leuk om te zien dat ik niet alleen ben hier!

Posted Images

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Maybe this is the thread to ask... I'm really into omorashi RP, but most of the partners I can find only speak English, and Dutch just does more for me. Would anybody be willing to join me for a game through PM perhaps? Just send me a message!

I'm from Belgium by the way, Dutch-speaking 😉

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
On 8/22/2020 at 1:15 AM, Elfi said:

To try it out, I 've written an omo story in Dutch... hope it's okay to post it here! Enjoy and let me know what you think about it ❤️

 

Deels door de hitte, maar ook door de Corona-maatregelen, waren er die avond maar drie leerlingen komen opdagen voor de yoga-les. Petra, Sandra en Claudia hadden namelijk nog geen enkele les gemist; niet dat ze zo’n verlichte geesten waren, maar alle drie hadden ze wel een boontje voor hun instructeur Miguel, een gebronsde kerel met lange dreadlocks die hij samengebonden hield in een man bun.Claudia was de meest extraverte van de drie; een blonde, iets molligere vrouw die wel erg modebewust was. Die avond droeg ze een strakke body waardoor je haar volle borsten en bolle buikje wel goed kon zien, maar daaronder ook een legging en erboven een los zittend shortje. Petra was een beetje verlegener, maar ze had wel een perfect figuur. Hier was ze echter erg onzeker over, waardoor ze meestal los zittende kledij droeg, zoals ook vandaag een simpele trainingbroek. Zij had lange, bruine haren (nu samengebonden in een paardenstaart), vooraan in een pony geknipt. Sandra, tenslotte, was de kleinste van de drie; Petra en Claudia waren bijna een volle kop groter. Ze had kort maar modieus, donker haar en droeg die avond een topje en een strakke yogabroek, zoals ze dacht dat van haar verwacht werd tijdens Miguels lessen.

 

Het was erg warm in de sportzaal en zowel Claudia als Petra en Sandra hadden die avond het flesje water dat ze mee hadden, helemaal opgedronken. Dat, en de yoga-oefeningen die ze van Miguel kregen opgedragen, hadden een serieuze indruk op hun blaas achtergelaten. Toen de les was afgelopen, stond Claudia meteen recht van op haar yoga-matje en nog voordat Miguel “namaste” kon zeggen, zei ze al “oh, ik moet echt naar de wc gaan”.

 

“Ja, ik ook,” zei Sandra stilletjes tegen Petra, die verlegen knikte.

 

“Het spijt me, dames,” kwam Miguel ertussen terwijl hij een handdoek om zijn schouders sloeg, “er is iets met de waterleiding, alle sanitair in de sporthal is buiten gebruik. Ze komen het morgen pas repareren.”

 

“Oh,” zei Claudia, een beetje teleurgesteld, en ze drukte haar dijen een beetje tegen mekaar aan. Ze moest al een hele tijd echt nodig plassen, en ze wist niet of ze het wel nog kon blijven ophouden tot ze thuis was.

 

Petra en Sandra moesten ook best nodig naar het toilet, maar ze wilden niet belachelijk overkomen naar Miguel toe, dus rolden ze hun matjes op en gingen ze samen met Claudia blootsvoets naar de kleedkamer. Daar begonnen ze hun yoga-spullen op te bergen, en stonden hun schoenen onder de bank op hen te wachten.

 

“Ik moet echt vreselijk nodig,” zei Claudia echter plots terwijl ze haar rechterknie optrok en haar tenen opkrulde, “ik plas bijna in mijn broek!”

 

Sandra en Petra gniffelden wel even, maar ze maakten zich ook een beetje zorgen – uiteindelijk moesten ze zelf ook vreselijk een plasje doen, en het laatste wat ze wilden was natuurlijk Miguel met een natte broek passeren terwijl ze naar buiten gingen! Claudia had meteen haar stoute schoenen aangetrokken en trok een hoge, cilindervormige, metalen vuilnisbak (zoals die over heel de sporthal verspreid stonden) naar haar toe terwijl ze met haar andere hand in haar kruis kneep.

 

“Ja sorry,” zei ze tegen de andere twee meiden, “maar ik kan het echt niet meer inhouden, ik moet NU mijn  plasje doen!”

 

“Je gaat daar toch niet op?”, vroeg Sandra, die met een vies gezicht naar de vuilnisbak keek.

 

“Anders is het echt in mijn broek,” antwoordde Claudia, en ze beet wanhopig op haar lip terwijl ze van de ene blote voet op de andere heen en weer danste.

 

“Oh nee, zo schaamtelijk,” zei Sandra nog, maar Claudia was al met haar rug naar de andere twee meiden gaan staan. Ze maakte snel het koordje van haar short los (niet gemakkelijk als je hoognodig moet plassen) en liet die tot aan haar voeten vallen. Dan greep ze snel haar kruis opnieuw vast terwijl ze jammerde: “oh, ik ben echt nog nooit zo dringend naar de wc gemoeten…”, zei ze zachtjes.

 

Petra probeerde haar spullen deftig op te bergen, maar ze kon toch niet anders dan vanuit een ooghoek mee kijken wat Claudia allemaal aan het forceren was. Ze stond er te knoeien met de sluiting van haar body tussen haar benen. Onder normale omstandigheden was het best grappig geweest, maar nu had Petra eigenlijk wel een beetje medelijden met die arme Claudia.

 

“Shit,” zei Claudia plots terwijl ze haar dijen stevig tegen mekaar drukte; ze voelde namelijk net hoe een warme straal plas haar onderbroek in schoot. Ze kon met haar tijdige actie het plasje nog afknijpen en voorkomen dat ze zichzelf helemaal onderpieste, maar ze kon niet geloven dat ze net een beetje in haar broek had gelekt! Petra en Sandra keken mekaar aan op een manier dat het duidelijk was dat ze allebei wisten wat er net gebeurd was. Ze konden het alleen niet goed geloven – had Claudia nu net een beetje in haar broek gedaan?

 

Claudia zei niets (erg onkarakteristiek voor haar), maar trok gewoon de knopen van haar body open. Doordat ze opnieuw haar kruis moest loslaten, ontsnapte er nog een beetje; uit haar plasgaatje spoot een dikke straal plas die ze helemaal tot in haar bilspleet voelde lopen. Petra en Sandra zagen nu ook duidelijk hoe er een natte vlek zich verspreidde over Claudia’s strakke legging, waar haar billen stevig op stonden afgetekend. Sandra kon het niet laten om even te gniffelen.

 

“Oeioei, aiai…”, kreunde Claudia terwijl ze eindelijk in één beweging haar legging en onderbroek naar beneden trok en snel op de vuilnisbak ging zitten. Petra en Sandra hoorden al hoe Claudia’s plasje kletterde tegen demetalen randen van de vuilnisbak nog voor ze erop was gaan zitten; het geluid werd snel een hard gesis dat doorheen de kamer echoode. Claudia kreeg een opgeluchte blik op haar gezicht, maar Petra en Sandra krimpten allebei ineen; iemand horen plassen zorgde ervoor dat hun blaas samentrok, en allebei stonden ze nu heen en weer te wiebelen. Sandra stak haar hand in haar broek om haar schaamlippen tegen mekaar te knijpen; ze voelde zich een beetje onnozel om dat te doen, maar het was echt nodig om niet in haar broek te plassen. Petra kneep ook met één hand in haar kruis (zij weliswaar door haar trainingbroek heen) om haar plasje onder controle te houden.

 

Claudia zat lang te plassen. Echt lang! Zo lang zelfs, dat Sandra zenuwachtig begon te worden. “Claudia! Ik moet ook nodig!”, zei ze uiteindelijk, nog steeds met haar wijsvinger en middenvinger stevig rond haar vagina geklemd. Die voelde al heel de tijd wat klam aan van het zweten tijdens de yoga-les, en Sandra hoopte stilletjes dat het alleen maar zweet was dat ze voelde…

 

Claudia stapte van de vuilnisbak af wanneer ze klaar was met plassen en slaakte een diepe zucht. Ze zag haar natte onderbroek aan haar knieën bengelen, en bovendien kon ze ook in haar legging binnenkijken, waar een grote, natte vlek op haar zitvlak, haar kruis en langs haar twee benen naar beneden te zien was. Ze probeerde haar kleren terug aan te doen in de hoop dat haar short de natte vlek zou bedekken, maar de schade was al gebeurd, haar plas was zichtbaar aan de binnenkant van haar benen tot bijna aan haar knieën.

 

Van zodra Claudia van de vuilnisbak af was, namen Sandra en Petra tegelijk een stap naar voren; ze moesten allebei hoognodig nu, en die vuilnisbak leek het dichtst aan te leunen bij een wc waar ze nu toegang toe hadden… ze keken mekaar wanhopig aan toen bleek dat ze allebei tegelijk wilden gaan.

 

“Eh, ik moet echt vreselijk nodig…”, zei Sandra een beetje beschaamd, “kan je het nog inhouden?”

 

“Ja hoor,” antwoordde Petra dapper, hoewel ze meteen ook haar benen kruiste, “eh, ik wacht wel…”

 

Sandra trok snel haar legging en onderbroek met haar vrije hand naar beneden terwijl ze nog steeds haar vagina vasthad met de andere. Ze had er altijd problemen mee om haar plas in te houden wanneer een wc nabij was, vooral als ze erg dringend moest. Vaak druppelde ze al wat in haar onderbroek, maar nu was het toch extreem erg… ze voelde een warme straal in haar handpalm spuiten. Sandra haastte zich om bovenop de vuilnisbak te gaan zitten, maar die was nu eenmaal erg hoog en zij was maar klein! Het was meteen duidelijk voor Sandra: zomaar kon ze er niet op gaan zitten, maar haar plasje kon ook niet meer wachten… Ze boog zich voorover en probeerde met één been op de houten zitbank van de kleedkamer te kruipen, maar haar legging en onderbroek hingen nog halverwege haar enkels en dat lukte niet. Toen ging het mis… in een reflex liet Sandra haar kruis los, want ze voelde dat ze het onmogelijk nog kon ophouden. Haar plasgaatje sperde wijd open en liet een hevige straal lopen. Petra zag van achter haar rug hoe er aan Sandra’s kruis een gele straal in een boogje naar voren spoot, maar het lekte duidelijk ook langs Sandra’s benen naar beneden. Het vormde een grote, gele plas aan Sandra’s blote voeten, en opnieuw was de kleedkamer gevuld met dat bekende, sissende geluid. Petra en Claudia keken allebei Sandra ongelovig aan hoe die alles onder stond te piesen. Sandra probeerde te hurken om het zoveel mogelijk onder controle te houden, maar dat zorgde er alleen maar voor dat ze ook haar eigen benen, legging en onderbroek onder begon te plassen. Uiteindelijk nam de straal in kracht af en liep ze alleen nog recht naar beneden, maar het was al te laat.

 

“Eh… als je wil kan je nu naar de wc gaan…”, zei Sandra beschaamd tegen Petra, die helemaal in mekaar gekrompen stond. Ze had haar ene hand nog steeds rond haar kruis geklemd, en met haar andere hand hield ze haar billen vast. Ze stond te trillen op haar blote voeten, haar dijen en knieën stevig tegen mekaar gedrukt en haar tenen naar mekaar gericht.

 

“Ik… ik ben al naar de wc aan het gaan,” zei Petra met schaamrood op de wangen. Sandra keek achter zich en Claudia keek ook haar richting uit.

 

“Hoezo? Waar dan?”, vroeg Sandra verdwaasd.

 

“Ik mijn broek…”, moest Petra tot haar grote schaamte toegeven. Hoe hard ze ook bleef knijpen, ze kon het gewoon niet meer inhouden. Ze voelde de spieren van haar vagina het begeven, en hoe hard ze ook drukte, ze voelde het warme vocht zich verspreiden doorheen haar onderbroek en langs haar benen naar beneden lopen om uiteindelijk over haar blote voeten heen te vloeien. Uiteindelijk liet Petra haar broek los, het lage kruis ervan viel op zijn plaats, maar er was duidelijk een donkere vlek te zien die van tussen haar benen naar beneden liep.

 

Zo stonden zowel Petra, Claudia en Sandra in de kleedkamer waarin nu de urinegeur van hen alle drie hing. Alle drie hadden ze in hun broek geplast als kleine meisjes, en alle drie stonden ze met hun blote voeten te pletsen in de samengevloeide plas op de grond. Maar wat nog het ergste was, dadelijk moesten ze weer naar buiten om samen met hun grote crush Miguel de sporthal te verlaten… en dan zou hij zien wat voor kinderachtige meiden ze werkelijk waren, die niet eens hun plas konden ophouden tot ze op een wc waren.

 

Wat een super verhaal

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

I've written another story in Dutch, hope you like it:

Amber was, enkel in het gezelschap van haar rugzak, die zomer door Italië gaan trekken. Ze was niet zo groot (amper 1 meter 65), maar wat ze in lengte miste, maakte ze meer dan goed met pit. Amber was altijd een beetje verlegen geweest, maar sinds ze besefte dat ze op meisjes viel, had ze aan assertiviteit gewonnen. Op een avond had ze in een jeugdherberg Julie leren kennen, die op reis was met een groep vrienden. Het klikte meteen tussen de twee, en van het één kwam het ander… maar de jeugdherberg werd uitgebaat door een heel conservatieve, oudere dame, dus het moest allemaal heel stiekem gebeuren. Amber had de laatste vrije kamer gekregen, en die had toevallig een dubbel bed, maar ze waren er heel streng op dat er zeker geen jongens op de kamer mochten – wat zou die dame zeggen als ze had geweten wat twee meisjes daar uitspookten!

Amber en Julie hadden een geweldige nacht gehad, die eerste nacht van verliefdheid waarbij je het gevoel hebt dat je mekaar echt alles kan vertellen. Ze waren naakt in mekaars armen in slaap gevallen, en de volgende ochtend was Amber de eerste die wakker werd. Het eerste wat haar opviel was de geur: ze had al relaties met jongens gehad in het verleden, maar nu ze met een meisje in bed lag vond ze dat zelfs haar zweet zoeter geurde. Amber glimlachte tevreden en drukte haar naakte lichaam dichter tegen dat van Julie aan; haar huid gleed zo zacht over die van Julie dat het wel een satijnen laken leek. Maar dat was niet de reden dat ze wakker was geworden, zo vroeg ‘s ochtends. Net als elke ochtend moest Amber als eerste naar de wc gaan. Ze moest altijd vreselijk nodig als ze wakker werd, en vandaag was geen uitzondering.

Julie werd bijna onmiddellijk ook wakker en keek Amber een beetje slaperig in de groene ogen met haar eigen bruine kijkers. Amber had een korte, blonde pixie cut, een beetje in de war; maar Julie’s halflange bruine haren leken nog perfect gestyled, net als gisteravond. Amber kon moeilijk stil liggen om van het moment te genieten; ze moest nu eenmaal vreselijk plassen. Amber had kleine borsten die nu tegen de minder stevige borsten van Julie drukten. Julie voelde ook Ambers tenen, die tegen haar eigen voeten lagen, opkrullen uit hoge nood.

“Lig eens stil,” fluisterde Julie haar toe, “straks hoort iemand ons nog…”

“Sorry,” zei Amber een beetje beschaamd, “maar ik moet eigenlijk echt nodig naar de wc gaan…”

“Ja, ik ook”, giechelde Julie terwijl ze haar benen kruiste onder de lakens, “eigenlijk altijd als ik wakker word.”

“Jij ook al,” grinnikte Amber mee, “ik heb dat ook elke morgen…”

Even bleef het stil tussen de twee. “En nu?”, vroeg Julie en ze beet zachtjes op haar lip.

“Ik ga echt wel naar de wc gaan,” zei Amber terwijl ze heen en weer wiebelde in bed, “anders haal ik het niet meer…”

“Maar ze mogen niet weten dat we hier samen zijn,” onderbrak Julie haar meteen.

“Ik hoor hier te zijn, dit is mijn kamer,” lachte Amber, en ze maakte aanstalten om uit bed te stappen. Julie hield haar echter tegen; “wat moet ik dan doen?”, vroeg ze duidelijk bezorgd, “in je bed plassen?”

“Dat ga ik doen als je me niet meteen laat gaan,” zei Amber; ze moesten allebei wel een beetje lachen om de situatie, maar dat maakte natuurlijk hun blaascontrole niet makkelijker. Amber greep met één hand haar eigen vagina vast en drukte haar schaamlippen tussen haar wijsvinger en middenvinger samen om niet meteen de controle te verliezen. Amber kon zich losrukken en viel uit bed, recht op het tapijt ernaast; daardoor kreigen allebei de meiden de slappe lach. Jullie greep met beide handen haar kruis stevig vast en schopte met haar blote benen heen en weer uit piesnood.

“Sst! Sst!”, maande Amber Julie plots aan; ze hoorde iemand op de gang stommelen, waarschijnlijk die oude uitbaatster die hen zeker niet allebei daar mocht aantreffen.

“Amber, ik kan het niet meer inhouden,” piepte Julie heel zachtjes terwijl ze heel stilletjes heen en weer wiebelde in bed.

“Wacht, heel even stil zijn,” zei Amber voorzichtig terwijl ze met haar vrije hand naar een onderbroekje greep dat ze de vorige avond op de grond had gegooid.

“Ik meen het,” zei Julie met een wanhopige blik op haar gezicht, “ik kan het echt niet meer inhouden!”

Julie wist hoe laat het was; met haar tenen greep ze het hoeslaken van de matras onder haar vast en beide handen had ze tussen haar benen geklemd. Ze voelde hoe de stortvloed eraan kwam, ze kon het niet meer tegenhouden… Dan opende haar plasgaatje zich met een explosie van plas; een sterke straal spoot recht haar handpalmen in. Met haar vingers probeerde ze haar nu natte en glibberige vagina dicht te knijpen, en voor een seconde lukte dat ook, maar het mocht niet baten… haar ochtendplasje was meedogenloos, en meteen plaste ze haar blote dijen en billen helemaal onder. Julie liet haar kruis los en legde haar natte pieshanden op haar mond terwijl ze keihard in bed lag te plassen.

Amber zat op haar blote billen op het tapijt en probeerde de onderbroek aan te doen zonder geluid te maken, en vooral ook zonder te plassen. Ze had de onderbroek halverwege haar knieën hangen toen ze plots een luid, sissend geluid uit Julie’s richting hoorde komen. Haar mond viel open toen ze naar dat meisje in haar bed keek en besefte wat er gebeurde; een scherpe urinegeur vulde de hele kamer.

“Stop, Julie!”, zei Amber stil maar streng, “echt waar, ik kan niet meer!”, en ze stond voorzichtig recht met haar hand nog steeds in haar kruis, haar dijen tegen mekaar wrijvend en van de ene blote voet op de andere huppelend. Die onderbroek hing nog steeds aan haar knieën, dus dat beperkte haar bewegingsvrijheid sterk.

“Ik kan niet stoppen,” zei Julie, die nu haar benen had opengelegd om de schade op zichzelf wat te beperken (maar dat lukte niet echt want ze lag met haar billen in een gigantische plas), “ik moest zo nodig…”

“Ojee,” kreunde Amber en ze klemde ook met haar andere hand tussen haar benen. Iemand horen plassen, zelfs al was het in bed, deed haar blaas in mekaar krimpen. Ze voelde dat het ging mislopen; ze kon het echt niet langer inhouden, ze moest NU naar het toilet!

Amber boog voorover en jammerede zachtjes; ze voelde hoe haar sluitspieren het begaven. Ze probeerde haar benen zo goed mogelijk te spreiden want ze voelde een warme, natte straal tegen haar handen sproeien; meteen liet ze haar vagina los en plaste ze los naar beneden, eerst het onderbroekje in, maar uiteindelijk spetterde het op de vloer tegen haar tenen. Amber durfde Julie niet aan te kijken zolang ze zelf stond te plassen, want het was echt een ongelukje… maar uiteindelijk keken de beide meisjes mekaar terug aan. Julie had in het bed geplast, Amber op het tapijt. Allebei hun benen hingen helemaal onder de pies, en heel de kamer stonk naar hun ochtendurine. Geen van beiden wist hoe dit verder moest, maar één ding was zeker: het zou hen heel wat moeite kosten om dit uit te leggen aan de uitbaatster van de jeugdherberg…

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...