Jump to content
Existing user? Sign In

Sign In



Sign Up

glitterpeach

⭐ Drenched Member
  • Posts

    123
  • Joined

  • Days Won

    38

Status Updates posted by glitterpeach

  1. Hey babe!! You know who u are, if you're lurking around here. I won the case and I've got a protection order, and you can get fucked. If you visit here again, I hope you think about what you did. If you try anything here, if you try to out me, you're going in the People Blender for a good 12 hours til you've got no bones to create your lies with. Have a nice life! Still hoping u get arrested for this too but we'll see! (this is a happy post yall, don't worry, just beat this dude in court is all)

    1. BlueStreak

      Sounds like sweet revenge😆. Congratulations on winning your court case!

    2. moiamigo

      sorry this happened to you.  like others, I love your content.  I was going to recommend you for vid of the year, then saw that it's been so long!  hope youre ok!!

  2. accidentally wet my pants a little earlier 😳 i was with my friend & had to go sooo bad, & i didn't wanna squirm around or hold myself in front of her, so i tried to look casual & walk to the bathroom... but i started peeing as soon as i got there, before i could get my panties & pants down... i was wearing black so my friend didn't notice but i had a good size wet spot between my legs

  3. Sooo I went out to do an errand earlier, but I drank too much before I left & ended up getting desperate. It was raining the whole time too 😣 I made it home, but I really had to go & peed in my panties a little while I was getting my pants down 🤭

    1. Show previous comments  1 more
    2. glitterpeach

      I wish! My panties were black & it didn't show much. The fabric was a little shiny when it first got wet at least

    3. kalle2020

      Did you change panties then or did you just pull the damp ones back up?

    4. glitterpeach

      I kept them on for a little bit cuz I wanted to touch myself through them 😄

  4. Accidentally peed my leggings today... 😳 I was holding it as long as I could before my shower, and I was gonna get undressed before I let go, but my bladder was super full and I started leaking and made a wet spot... I couldn't hold it anymore so I hurried and got in the shower and it just flooded down my legs instantly

    1. OmObi

      Peed leggings are super sexy xx

    2. The Dark Wolf

      Did you enjoy it, even though that wasn't how you intended to end the hold?

×
×
  • Create New...