Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up

sleeeeep

Ammonia Apprentice
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

About sleeeeep

Personal Information

  • My pronouns are..
    they/them

My Kinks

  • I'm into..
    Bathroom Control
    Watersports
    Cuddling
    Pleasure control
    Stomach bulging

Recent Profile Visitors

4,992 profile views
  1. i smoked a few bowls trying to navigate this site like a fucken old person

  2. ALRIIIGHT i fixed it omg -_- anyuways u can download it here !!! @Kei @DerpDerp99 @Spectator9 hiii lmk if this doesnt work either i am. admittedly very high rn
  3. oh you know View File you can read the story here if u want Submitter sleeeeep Submitted 07/29/2021 Category Transgender (FtM)  
  4. 138 downloads

    you can read the story here if u want
    Free
  5. recently been having a manic episode triggered by drugs a few days ago (im schizoaffective and the "depressive" type but i sometimes have manic episodes), and i still havent really come down from it despite it being like day 5 or some shit. im hypersexual due to the mania + testosterone hrt + having borderline personality disorder n sexual-in-nature trauma. ok this is where it gets kinda tmi. ive been having this mania and shit and been like... nonstop obsessed w sex and pee stuff and recording myself and holding and shit. been jerking off a lot too and my dick hurts because of it. n
  6. if anyone gives a hell i have $5 per 1k word fic comms open 

     

  7. heya! mods feel free to remove this if this isnt the right forum for this but i write piss fics! my ao3 is sonyvegaspro7 if you want examples of my work :3 and they are $5 per 1k words! maximum of like... idk 25k words most of my fics are short oneshots clocking in at at most 3k words so. JUST general info you gotta read if you choose to comm me: i REFUSE to write fics about minors (i refuse to age up canon minors also. dont even fucking bother me), incest/pedophilic/abusive ships or couples or just whatever anything like that, diapers and scat, and pokemon + feral animals. i also
  8. ok like. had a suuuper stressful day at work today but me and my bf were planning to like. idk he was gonna control my bladder and shit. and then i came home and got high and drank a ton of water... he was super forceful (in a consensual dom way not in a "hurtful" way ofc!) and denied me a piss whiile i was Super desperate... also made me keep sipping ice cold water and encouraged me to watch a desperate messy pee relief video while i was Bursting n abt to pop. we started to vc and i got suuuper whiny and got to a 9.9 and i counted down the seconds until that sweet relief permission ...
  9. my bf is lITERALLYYY the fucking hottest of all time and the best at controlling ym fucking bladder i have Never been more turned on in ym life before today. oh ymgod i am a HOMOSEXUAL

  10. :3c THANK U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehee i uploaded a vid yesterday as well if you're interested! its on my profile ^_^
  11. "bursting/busting at the seams" is my aaalll time fave its literalaly the hottest shit someone could say about their need LOL
  12. managed to hold for almost 7 hours today after drinking 2 medium iced coffees :3 ended up peeing cuz i had to wash dishes at work and didnt wanna make my need super bad 2 hours before i clocked out but im proud of myself hehe

×
×
  • Create New...