Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Existing user? Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

Sign Up

shortmetalboi

Active Member
  • Content Count

    263
  • Joined

  • Last visited

About shortmetalboi

  • Rank
    Leaking

Personal Information

  • My pronouns are..
    he/him

My Kinks

  • I'm into..
    Bathroom Control
    Hyper wetting
    Humiliation

Recent Profile Visitors

876 profile views
  1. Yep. Pissed myself. DM me if you want the video
  2. I'm getting desperate. Definitely at a 7 now
  3. tbh I probably wont post it on here. But you can DM me on here or on Kik Kik: @pissedjeansmetal
  4. Well I'm not very far along lol. Probably a 1 or 2 at the moment. BUUUUUUTTTTT I've been drinking caffeine and water all day and eating salty things so I'm sure I'll get very desperate very fast lol. Any suggestions?
  5. Damn I gotta catch up! haha. Do you plan on wetting?
  6. I'm starting one too! How far along are you?
  7. Peoples tastes change over time haha. Im glad you enjoyed it. The best is getting desperate and wetting lol. Ive found some people dont like it at first and then after some time they try it again and get suuuuper into it haha. Super hot story btw lol
  8. My weirdest experience was with my ex before i had come out about my fetish to her. We were talking on the phone one night as we did often, and she was high. She used to get really silly and funny when she got high. At one point she told me she really had to be but she was too lazy to get up. She was laughing when i half-joking suggested she just pee the bed. She kept telling me how desperate she was getting but she was considering just peeing her pants in the bed. Believe it or not she did it but she didnt send me pics she didnt know i was into it yet so i guess i can let her
  9. I doubt you are the only one. There are many differences in everyones omo fetish. Personally i enjoy doing it but also enjoy someone else do it. I actually prefer doing it together with another girl. Those are the best haha
  10. Yeah i have them from time to time. I do not dream often, but when i do its usually very vivid omo dreams that force me to jerk off as soon as im awake haha
  11. My god that all sounds amazing. Ive never been so lucky
  12. Got desperate really fast and pissed my jeans. DM me or hit me up on Kik for the video. I'll probably do another one later if anyone is interested. Kik: @pissedjeansmetal
×
×
  • Create New...